Elaborando unha liña do tempo.
Entre os estándares de aprendizaxe que a materia de Educación Musical recolle para 6º curso de Primaria no novo currículo figuran os seguintes:
- EMB2.3.1. Procura información bibliográfica, en medios de comunicación e en internet sobre instrumentos, compositores/as, intérpretes e eventos musicais.
- EMB2.3.2. Presenta e expón a información de xeito claro, ordenado e limpo en varios soportes.
As competencias vinculadas a estes estándares (aparte da Conciencia e expresión culturais) son:
- Aprender a Aprender
- Comunicación lingüística
- Competencia dixital
Durante os últimos meses, o Bolero de Ravel servíunos para traballar moitas cousas: o obstinato, os instrumentos musicais, o crescendo... A partir deste traballo parecía axeitado investigar sobre a vida de Maurice Ravel. E iso fixemos en 6º B. Sen embargo, non se trataba unicamente de saber algo sobre a súa vida, senon de aprender a procurar, a seleccionar e a organizar a información dun xeito crítico.
Así pois, os pasos dados foron:
- Individualmente, buscamos información sobre Ravel. Non se tratou de copiar e pegar, nin de facer unha redacción. Había que seleccionar as datas significativas na súa vida, e, ó lado, indicar o feito acaecido.
- Unha vez obtida a información, enviábase por email á mestra.
- Analizadas as respostas pola mestra, entre todo o grupo clase, e empregando o cañón, chegábamos a un consenso, para elixir unicamente as datas importantes e significativas. Con todo isto elaboramos un documento.
- Feito este, os alumnos dividíronse por grupos de catro. A cada grupo se lle entregou un ipad.
- Tratábase agora de facer unha liña de tempo coa app Timeline. Para elaborala, cada grupo tivo que:
- resumir en unha ou dúas palabras o contido explicado en cada data;
- elixir en Internet unha imaxe (entre as libres de dereitos) apropiada para ilustrar o feito;
- unha vez elaborada a liña do tempo, enviala por email á mestra.
A actividade resultou moi gratificante, e, como vedes, ademais de coñecer quen era Ravel, aprenderon moitísimas máis cousas (a primeira delas, a respectarse e traballar en equipo).
Aquí tendes as imaxes dos alumnos traballando:
E aquí, os resultados da súa tarefa:
No hay comentarios:
Publicar un comentario