jueves, 1 de enero de 2015

TRABALLANDO CO IPAD NA AULA DE MÚSICA


Unha ferramenta altamente motivadora.

Durante  o Primeiro Trimestre estivemos a experimentar timidamente co ipad na Aula de Música. Demostrouse un elemento altamente motivador, e conqueríronse resultados, ó meu modo de ver, completamente inesperados.

Na Aula de Música carecemos de pizarra dixital. Sen embargo, o ipad conectado ó cañón pode suplir moi ben esta carencia, e cun custe asequible.

No seguinte vídeo, os nenos e nenas de Educación Infantil 5 anos B len os movementos sonoros básicos (ascendente, descendente, grave, agudo) que, previamente, temos traballado a partir de dous contos musicais:  A viaxe da balea e A viaxe do caranguexiño.





Do mesmo xeito traballamos en 1º curso de Primaria, aínda que aquí dimos un paso máis: o propio alumnado tiña que escribir o movemento sonoro escoitado. 

Para iso empregamos o programa Keynote, moi axeitado para realizar presentacións. Ademais de ter preparadas as consabidas diapositivas, os nenos poden debuxar co seu dedo no ipad, e todo isto visualizalo nunha pantalla a través do cañón. 

Neste caso carecemos de documentación gráfica. Aínda que os resultados acadados poden calificarse de "espectaculares". Os rapaces tomaron con grande entusiasmo a actividade, e o grado de acertos foi moi elevado. Uns resultados que, sen dúbida realizados en papel (como viñamos facendo anteriormente) non terían sido tan satisfactorios. 

Imaxe: Intel Free Press. Child with Apple iPad. En Flickr. CC BY SA.

No hay comentarios: